Funktionel træning & Yoga

Den perfekte kombination til dig

Funktionel træning & Yoga man/ons kl. 10

opstart uge 9. 26/2 – 4/4. 6 uger – 12 x 1, 5 times træning
Træner: Christine Borring

Funktionel træning & Yoga tirs/tors kl. 17

opstart uge 9. 27/2 – 5/4. 6 uger – 12 x 1,5 times træning
Træner: Christine Borring

Funktionel træning & Yoga tirs/tors kl. 17

opstart uge 15. 10/4-26/6 – 24 x 1,5 times træning
Træner: Christine Borring

Funktionel træning & Yoga

  • skøn og effektiv funktionel træning tilsat lækker yoga på et lille lukket hold
  • du arbejder med smidighed, styrke, kropskontrol, balance og udholdenhed.
  • motiverende og effektiv træning, der giver dig de bedste resultater
  • et stærkt fællesskab og netværk med andre, som har de samme ønsker og udfordringer
  • i alt 1,5 time hver gang – et skønt mix af 30 min funktionel og 1 times yoga
  • fælles forum på FB.

 

Går du og drømmer om at

  • komme i top form?
  • træne den perfekte kombination?
  • få brugt hele kroppen hver gang?
  • få mere energi og overskud i hverdagen?
  • blive stærkere og mere markeret?
  • kunne mærke en stor forandring, på kort tid?
  • arbejde med smidighed, styrke, kropskontrol, balance og udholdenhed?

 

Christine vil guide og introducere dig til:

Hatha yoga
Dette er den traditionelle og mest udbredte yogaform. Vi arbejder med klassiske yogastillinger og forener åndedræt og bevægelse. Stillingerne udføres i et roligt tempo. Vi arbejder med smidighed, kropskontrol, balance og skaber herigennem højere kropsbevidsthed og ro. Alle kan være med.

Flow yoga
Dette er en mere dynamisk yogaform. Vi arbejder med de klassiske yogastillinger i et højere tempo, hvor bevægelserne følger åndedrættet. Stillingerne opbygges i kortere eller længere sekvenser, som skaber et flow. Vi arbejder med smidighed, styrke, kropskontrol, balance og udholdenhed. Alle kan være med.

Yin yoga
En rolig yogaform hvor stillingerne holdes i længere tid, oftest fra 3-5 minutter. I denne yogaform arbejdes der med at komme dybt ind i stillingerne, strække bindevævet og løsne op i kroppen. Ved at blive længere tid i stillingerne øver vi kroppen og sindet i at give helt slip. Det øger smidigheden, frigiver spændinger og skaber ro. Alle kan være med.

Funktionel træning
bliv bedre til din hverdag. Her arbejder vi med TRX, kettlebells, bolde, elastikker, egen kropsvægt. Det giver styrke, kondition og mobilitet. Du bliver stærk indefra og ud.

Det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg sikkert godt.... - Pippi

Gratis tips til en sundere hverdag!

Tilmeld dig nyhedsbrevet og modtag en masse spændende tips og tricks om sundhed, træning, kost, motivation samt gode tilbud på træning, foredrag, workshop og meget mere.

Du er nu tilmeldt

Pin It on Pinterest

Shares
Share This